THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, October 19, 2007

Χωρίς Πάσο

Χθες, για πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια (19 αν προσθέσω και δημοτικο-γυμνάσιο-λύκειο), έκοψα ολόκληρο εισητίριο. Δεν είμαι πια φοιτητής (επί του παρόντος τουλάχιστον).

Πλέον θα το σκέφτομαι δυο φορές πριν να ξεκινήσω κάποιο ταξίδι (τρένα - πλοία).
Θα το κρατήσω πάντως για ενθύμιο, το τελευταίο μου πάσο(η φωτό είναι παραπλανητική, χρησιμοποιούσα την ίδια από το πρώτο έτος). Άλλωστε έχω ένα μικρό πρόβλημα με το να πετάω 'άσχρηστα' πράγματα (το γραφείο μου είναι γεμάτο). Θα μπορούσα να το βάλω δίπλα στο πρώτο φοιττητικό μου πάσο, αλλά 'σκίστηκε' (όχι από μόνο του και όχι από εμένα...).
Πρέπει να το συνηθίσω από δω και πέρα. Βασικά περισσότερο με πειράζει που δεν είμαι πλέον ακαδημαικός πολίτης παρά το ότι θα πληρώνω περισσότερα για τις μεταφορές μου. Εξάλλου από τον φλεβάρη θα έχω άλλο πάσο, στρατιωτικό....

2 σχόλια:

Funny said...

Welcome to the club johnny!

(Αν και εγώ τη μαγκιά την έχω κάνει..και δηλώνω ακόμα φοιτήτρια!χιχι..)

Johnny-Faux said...

Εμ, ακόμη αυτομουτζώνομαι που δεν έπραξα κι εγω τα δέοντα....