THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 16, 2007

Αταίριαστα ζευγάρια Νο1

Άντρας των ειδικών δυνάμεων της αντιτρομοκρατικής παντρεμένος με γυναίκα εγκέφαλο τρομοκρατικής οργάνωσης.

Η ομάδα του άντρα, μετά από πληροφορίες, εισβάλει στο σπίτι του σπάζοντας την πόρτα και πιάνει την γυναίκα του να φτιάχνει μια βόμβα με ωρολογιακό μηχανισμό. Αυτή σηκώνει το κεφάλι της, τους κοιτάζει και βάζει τις φωνές :

- Τι μου κουβάλησες τους φίλους σου από την δουλειά χωρίς να μου το πεις! Δεν υπάρχει τίποτα να προσφέρω! Έχω και δουλειά!

Τα παλικάρια της αντιτρομοκρατικής την κοιτάνε σαστισμένοι και μετά στρέφουν τα μασκοφορεμένα πρόσωπά τους προς την μεριά του άντρα της. Κοκκινίζει, κατεβάζει το κεφάλι του και λέει :

- Πάμε παιδιά, θα έρθουμε άλλη φορά.

- Άντε στο καλό! Μου σπάσατε και την πόρτα! Κακομοίρη μου κοίτα να ζητήσεις λεφτά από την δουλειά σου για να την φτιάξουμε. Δόξα τον θεό δεν ξύπνησε και το παιδί με τόση φασαρία.

Αποχωρούν ένας-ένας ζητώντας συγνώμη. Τελευταίος μένει ο καημένος ο σύζυγος :

- Έλα μην θυμώνεις, συγνώμη. Δεν θα επαναληφθεί.

- Τώρα πάει, έγινε το κακό. Πώς θα ηρεμήσω, μου λες; Έχω να τελειώσω και την βόμβα. Μέχρι το βράδυ πρέπει να είναι έτοιμη για να την πάω στην αμερικάνικη πρεσβεία.

- Έλα μην ανησυχείς, θα στείλω κανένα μικρό από την δουλειά να την πάει με την μηχανή. Εντάξει;

- Εντάξει. (ναζιάρικα)

Την αγκαλιάζει, την φιλάει στο μέτωπο και φεύγει.

2 σχόλια:

ζέλιγκ said...

τζώνυ γέλασα πολύ!
σπέσιαλ!

Johnny-Faux said...

Χεχε, thanks. Κι εγώ γέλασα πολύ όταν σκέφτηκα το συγκεκριμένο σκηνικό(είμαι ψώνιο)