THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 3, 2008

O Παλαιστής Ιβάν Στάμπο prt3

(εδώ θα βρείτε το πρωτο μερος και εδω το δευτερο)
Ο Βασιλάρας όμως τους πήρε χαμπάρι αμέσως. Ήταν γνωστοί ρουφιάνοι του διοικητή. Έτρεξε προς το μέρος τους και άδειασε για χάρη τους ένα τραπέζι δίπλα ακριβώς από την πίστα. Καθίστε, είπε εντελώς δουλικά κι έκανε νόημα να φέρουν ποτά. Ξέρεις ποιος είναι αυτός που έβαλες στο μαγαζί σου, του λέει ο ένας, είναι από τη Ρωσία. Το ξέρω απαντάει, τον θέλω για φρουρό. Το ξέρεις όμως ότι είχε χθες μια συνάντηση με τον διοικητή μας;

Και του τα είπε όλα για το Γομάρι και τον αγώνα. Δεν τα γνώριζα όλα αυτά, απαντάει απολογητικά ο Βασιλάρας, τι θέλετε τώρα από εμένα, να τον διώξω; Όχι του απαντάει ο άλλος, θα τον κρατήσεις εδώ και θα τον μεθάς κάθε βράδυ, πράγμα που δεν θα είναι δύσκολο από ότι βλέπω. Γύρισε και κοίταξε τον Ιβάν, που η μύτη του ήταν κατακόκκινη από το ποτό.

Στο διπλανό τραπέζι έτυχε να κάθεται ένας κρεαταγορίτης που άκουσε όλη την συζήτηση και η σύμπτωση είναι ότι είχε ακούσει και για τον καβγά στο γυμναστήριο. Του το είχε διηγηθεί με μεγάλο ενθουσιασμό ένας πελάτης του, που ήταν μπροστά στο συμβάν. Φοβερή ευκαιρία σκέφτηκε, αυτός ο τύπος είναι τεράστιος και θα μπορούσε άνετα να νικήσει το Γομάρι που είναι απλός φιγουρατζής. Θα τον πάρω από κοντά, θα τον βοηθήσω να προπονηθεί, έχω πολλούς γνωστούς, και θα ποντάρω πάνω του, κανείς άλλος δεν θα τολμήσει, όλοι θα ποντάρουν στο Γομάρι. Θα βγάλω πολλά λεφτά, σκέφτηκε και έτριψε με ευχαρίστηση τα χέρια του κάτω από το τραπέζι.

Κόντευε τρεις και το πρόγραμμα είχε τελειώσει. Τα γκαρσόνια συμμάζευαν το μαγαζί. Το αφεντικό πλησιάζει τον ταμία και τον Ιβάν που ροχάλιζε. Το σκουντάει, ο Ιβάν ξυπνάει και το κοιτάει στα μάτια. Μπράβο αγόρι μου, του λέει. Τα πήγες πολύ καλά απόψε, ορίστε ο μισθός σου. Του δίνει κάτι λεφτά και του λέει να ξαναέρθει αύριο. Ο Ιβάν βγαίνει σκουντουφλώντας από το μαγαζί. Ακούει ένα σφύριγμα από τις σκιές. Είναι ο κρεαταγορίτης.

Του διηγείται τα όσα άκουσε. Ο Ιβάν Στάμπο σφίγγει τις γροθιές του. Ήρεμα, του κάνει ο άλλος, μην ανησυχείς, εγώ είμαι μαζί σου. Είσαι καταπληκτικός παλαιστής, ρώτησα και έμαθα εγώ. Ο καλύτερος παλαιστής βορειοανατολικά της Μόσχας, συμπληρώνει περήφανα ο Ιβάν. Ναι ναι, ξέρω, λοιπόν θα σου δώσω ένα χώρο για να προπονηθείς μέχρι τον αγώνα, ως τότε δεν θέλω να ξαναρθείς σ’αυτό το μαγαζί, ο Βασιλάρας είναι παλιάνθρωπος. Έλα σε μένα και γω θα σε ταΐζω κάθε μέρα πατσά και κρεατόσουπα για να δυναμώσεις. Ο Ιβάν δεν το σκέφτηκε καν, δέχτηκε αμέσως. Η Κυριακή ήταν κοντά και μέχρι τότε θα έπρεπε να αποφύγει το ποτό, αλλά και τον προδότη τον Βασιλάρα. Ίσως, όταν ξεμπερδέψει με το Γομάρι, να ασχοληθεί και με δαύτον.

Ανέβηκε στο φορτηγάκι του κρεαταγορίτη για να τον πάει σπίτι του. Θα περάσω να σε πάρω αύριο το πρωί και άσε τους άλλους να σε ψάχνουν. Μπήκε κατευθείαν στο δωμάτιό του, έβγαλε το κουστούμι που του δώσανε και το κανε λουρίδες. Ευτυχώς που βρέθηκε στον δρόμο μου αυτός ο καλός κύριος, σκέφτηκε. Πρέπει να προπονηθώ, πολύ ελαφριά τον έχω πάρει τον αγώνα, ξέχασα μου φαίνεται πως είμαι επαγγελματίας και έχω δώσει τόσους και τόσους αγώνες. Μπορεί τα μετάλλιά μου τα κατασχέσαν, εγώ όμως μπορώ να κερδίσω κι άλλα. Αυτός ο αγώνας θα μείνει στην ιστορία!

Τον πήρε ο ύπνος και είδε πολλά όνειρα. Είδε την μητέρα του, που τον μεγάλωσε μονάχη, του είπε να προσέχει και του έδωσε την ευχή της. Είδε τον πρώτο του προπονητή, που του έμαθε τα πάντα για την πάλη, του είπε να μην φοβηθεί τίποτα και κανέναν, του είπε ότι είναι ο καλύτερος. Είδε και την γειτονοπούλα του την Ίρμα, τα αφράτα της μάγουλα και τα γαλάζια της ματάκια, του είπε ότι τον αγαπά.

Το πρωί ξύπνησε ευδιάθετος και σίγουρος για τον εαυτό του. Έλειπαν όλοι από το σπίτι. Άνοιξε το ψυγείο, πήρε ένα μεγάλο μπουκάλι γάλα και το ήπιε με μια ρουφηξιά. Άκουσε μία κόρνα, ήταν ο κρεαταγορίτης που ήρθε να τον πάρει. Καλημέρα αδερφέ μου, του λέει και πηδάει στο φορτηγό. Σφύριζε σε όλη την διαδρομή. Ο κρεαταγορίτης παρέμενε σιωπηλός.

Τον πήγε στο μαγαζί του, ήταν σε μια περιοχή έξω από την Θεσσαλονίκη, προς τα δυτικά. Ορίστε φτάσαμε, σπάει επιτέλους την σιωπή του. Εδώ είναι το μαγαζί μου, του δείχνει την βιτρίνα, πίσω από την οποία κρέμονταν κρέατα και λουκάνικα. Μέσα ένας πιτσιρίκος με αιματοβαμμένη ποδιά έκοβε μια τεράστια γουρουνίσια σπάλα πάνω σε ένα μεγάλο κούτσουρο και την έκανε μπριζόλες. Νταπ νταπ ακούγονταν ο μπαλτάς που έσχιζε το κρέας και έσπαγε το κόκαλο. Εμείς θα πάμε από πίσω, το έπιασε από τον χέρι και τον οδήγησε στην πίσω πόρτα. Μπήκαν μέσα, ήταν σκοτεινά και βρώμαγε κρεατίλα. Εδώ είναι το ψυγείο, το ανοίγει, έλα μέσα να δεις. Μπαίνουν, πατάει ένα διακόπτη και ανάβει μια λάμπα, η οποία κρέμονταν από το ταβάνι ανάμεσα σε τεράστια κουφάρια γδαρμένων ζώων.

Ορίστε το προπονητήριο σου, του λέει. Χαχα, γέλασε αμήχανα ο Ιβάν, δεν μιλάς σοβαρά. Βεβαίως και μιλάω σοβαρά, είπε κάπως απότομα ο κρεαταγορίτης. Ο Ιβάν τον καλοκοίταξε και ύστερα έπεσε το μάτι του σε ένα κρεβάτι στο βάθος του ψυγείου. Πάνω ήταν απλωμένη μια κόκκινη στολή, φόρμα και μια κόκκινη μάσκα. Πλησίασε και την έπιασε στα χέρια του.

Εκείνη την στιγμή άκουσε ένα γδούπο, ήταν η πόρτα του ψυγείου που έκλεισε με δύναμη. Συνειδητοποίησε ότι έμεινε εγκλωβισμένος μέσα! Μπα, δεν μπορεί, πλάκα θα είναι. Πήγε στην πόρτα, άρχισε να φωνάζει, τι κάνεις, άνοιξε μου, άνοιξέ μου αμέσως! Ήδη έχει αρχίσει να κρυώνει. Ένα παραθυράκι ανοίγει και από μέσα φαίνονται τα πονηρά μάτια του κρεαταγορίτη. Ο Ιβάν χτυπάει με όλη του την δύναμη την πόρτα. Είναι ανώφελο να βαράς, του λέει, είναι μεταλλική. Θα σε σκοτώσω, φωνάζει ο Ιβάν.

Για το καλό σου το κάνω, λέει ο κρεαταγορίτης, σκέψου το. Εδώ μέσα θα αφιερωθείς αποκλειστικά στον σκοπό σου, την προπόνηση, σου έχω αφήσει ότι σου είναι απαραίτητο. Το κρύο δεν νομίζω να σε πειράξει, πιστεύω ότι είσαι συνηθισμένος σε αυτό. Θα ξαναέρθω το μεσημέρι για να σου φέρω σούπα. Γεια σου, λέει και κλείνει το παραθυράκι.

Ο Ιβάν συνέχισε να φωνάζει και να βαράει την πόρτα, μέχρι που κουράστηκε. Είμαι φυλακισμένος, σκέφτηκε, πως έμπλεξα έτσι; Από το κακό στο χειρότερο. Γύρισε και κοίταξε τη στολή. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο εδώ μέσα, παρά να προπονηθώ. Θα τον κερδίσω αυτόν τον αγώνα και μετά θα λογαριαστώ με όλους τους. Φόρεσε την μάσκα και βάλθηκε να χτυπάει τα κρέατα. Υπομονή σκέφτηκε, υπομονή.


to be continued....

6 σχόλια:

Johnny-Faux said...

Το επόμενο μερος θα είναι το τελευταίο, το ορκίζομαι!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Αν πάει κι άλλο θα είναι ιδανικό παραμύθι για μεγάλα παιδιά.
πολύ την γουστάρω και περιμένω τη συνέχεια!!

Ανεβάζω και το μπλοκάκι σου στην αετοφωλιά μου
Καλώς σε βρίσκω

Johnny-Faux said...

Μαγειρεύω τώρα το φινάλε!

Ευχαριστώ για το link, κάποια μέρα πρέπει να φτιάξω κι εγώ ενα friendlist...

Funny said...

Δώσε πράμα στο λαό σου....!!!
Πολύ γουστάρω τις εμπνεύσεις σου johnny!Όλα τα λεφτά η ιστορία, αδημονώ για το φινάλε!
Μ-Π-Ρ-Α-Β-Ο!!

Lambrini said...

Να πω και εγώ??? Πολύ ΜΕ άρεσε η διήγησή σου, Keep going, Ιβάν είμαστε μαζί σου!!!

Johnny-Faux said...

Ετσι, να μεγαλωνει το fan-club