THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, June 15, 2007

Η Τέλεια Κηδεία

Χαχαχα, μόνο με γέλια μπορώ να ξεκινήσω αυτό το post, για να μην με παρεξηγήσετε. Θα σας εξομολογηθώ πως φαντάζομαι την (τέλεια) κηδεία μου (το έχει κάνει κι η Amelie).Κηδεία; Μάλλον θάψιμο του τομαριού μου.


Λοιπόν φαντάζομαι 2 φώτα μες την νύχτα. Είναι μια κόκκινη Buick του 57. Βρισκόμαστε στην μέση του πουθενά, το αυτοκίνητο σταματάει. Από μέσα βγαίνουν (αρχικά 2 υπέροχα ζευγάρια γάμπες) δύο γυναικάρες, με ένα φίνο 50’s ντύσιμο και κόκκινα από κραγιόν χείλη (η μία έχει ένα τσιγάρο στο στόμα, το πετάει χάμω στον χωματόδρομο και το σβήνει με το αστραφτερό μαύρο τακούνι της). Ανοίγουν το πορτ μπαγκάζ και βγάζουν δύο φτυάρια και μία μεγάλη πλαστική σακούλα (πλαφ σκάει κάτω). Ναι μέσα βρίσκεται το πτώμα μου.

Με σέρνουν για κάμποσα μέτρα μέσα στην σκοτεινή καρδιά του δάσους. Βρίσκουν ένα ξέφωτο, πετάν κάτω τα φτυάρια (κλανκ κλανκ) και με βγάζουν από την σακούλα, ήδη βρωμάω. Αρχίζουν το σκάψιμο (το χώμα είναι μαλακό, έβρεξε χθες).



Μετά από λίγη ώρα έχουν ανοίξει μια βαθιά τρύπα (εννοείτε χωρίς να ιδρώσουν και με τα μαλλιά τους στην εντέλεια, η μία φοράει ένα μαντήλι και μαύρα γυαλιά, που πας μωρή έτσι βραδιάτικα). Το μαύρο σύννεφο που έκρυβε την πανσέληνο τώρα έχει φύγει. Πετάν το πτώμα μου μέσα και ψελλίζουν κάτι σαν ‘Εύχομαι να καείς στην κόλαση κάθαρμα’ ή ‘See you in hell darling’ ή ‘Αντίο γλυκέ μας (κλαψ,λυγμ)’, δεν άκουσα καλά.

Τώρα ποιες είναι αυτές οι γυναίκες, τι σχέση έχω μαζί τους, γιατί και αν με σκότωσαν (ρίχνοντας σκόνη δηλητήριο στο ουίσκι μου, σπάζοντας ένα βάζο στο κεφάλι μου, πυροβολώντας με ένα μικρό πιστολίνο που έκρυβε η μία στον καλτσοδέτη κάτω από την μεταξωτή ρόμπα της) το αφήνω στην φαντασία σας, για μένα δεν έχει σημασία. Μόνο ελπίζω να μην με θάψουν ζωντανό (μπρρρρρ)!

Αυτά είναι ευσεβείς πόθοι φίλοι μου. Το πιο πιθανό είναι να έχω μια mainstream κηδεία, όπως όλοι σας, στα βαρετά βαθιά γεράματα. Κουφάλες νεκροθάφτες, μάλλον θα φάτε και τα δικά μου τα λεφτά!

0 σχόλια: